Vad ska jag göra om jag inte har fått min beställning?

Har din beställning skickats, men du har inte fått den ännu? Så ska det inte vara! Var säker på att vi gör allt vi kan för att leverera ditt paket så snabbt som möjligt. Du kan följa stegen nedan:

Spåra & följ
Efter att ditt paket har skickats får du ett e-postmeddelande med spårnings- och följningsinformation. Du kan använda dessa uppgifter för att spåra ditt paket. Ibland kan uppgifterna ha ändrats eller så kan leveransen ha blivit oväntat försenad av vårt transportföretag. Ditt paket kommer självklart fortfarande att levereras så snabbt som möjligt. 

Leveransadress
Är den adress du angav korrekt? Du kan kontrollera detta i din beställning och med spårningsuppgifterna. Är adressen felaktig? Kontakta vår kundtjänst. Vi ser då till att paketet levereras till rätt adress.

Kort om du inte var hemma
Du kan också kolla din brevlåda. Kanske missade du budet. Våra transportörer lämnar alltid ett kort om du inte var hemma i din brevlåda. På det kan du ange ett nytt leveransdatum eller se var du kan hämta paketet.

Har du gjort allt men fortfarande inte fått ditt paket? Kontakta vår kundtjänst.

Klicka här för att återgå till Winparts kundtjänst.